روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

من در مهد کودک و ...

 یاسین قشنگه  

چقده قشنگه! هه!  

 

از همه رنگه !! هه!! 

 

لوازم التحریر چرا و چیه رنگ و وارنگه !! هه!!  

 

رنگین کمونه !!! هه!! 

 

لپشو بچشییییییییییییییییییییییم !!!  (بکشیم)

 

موش درگ دگ !!!  

 

( به نقل از عروسک چرا و چیه در سی دی رنگین کمان ۱) 

 

 

 

من در مهد کودک  

به خوشی و خرمی و شادکامی  

 

  

 

من در حال تحصیل !!! 

 

 

  

 من و مامانی ( و بابایی پشت دوربین) 

منطقه آزاد اروند 

نمای زمینه: کشتی غرق شده  

 

 

 من در حمام بهمراه خانم اردکه و جوجه هاش و همچنین کتاب حمامم و خوش ها که میگذره

 

 

 

 

روی میز کافی شاپ 

 با لباسی که زندایی (مامان فیروزه) دوخته برام. دستت درد نکنه زندایی  

 

 

یاسین و پسر دایی و . . .

من و پسر دایی گلم پارسا ( من حدودا ۵ ماهمه) تو ی بغل بابایی  

 

سمت راستی منم ها 

 

این پسر دایی خان از من 11 ماه بزرگتره ولی از نظر اندازه شما خودتون قضاوت کنین !!! 

 

(چیکار کنم با این تپلی بودنم؟ فکر کنم شیر مامانی مشکل داره. احتمالا کره اش زیاده !!)

 

اون آقا خوشکله هم که توی back ground هست "دایی محسن" بنده می باشد 

 

 

من در منزل  (بدون شرح اضافه)

 

من در همون 3 ماهگی

سمت راست: شیخ یاسین 

سمت چپ: شیخ شایان !!! 

 

 

من کپلی در Carrier  

 

 

در حال تفکر به آینده !!