روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

بازم عکس از عید نوروز 91 و بعدش

بازم عکس 

 

۱. من در مراسم جشن عید نوروز مهد کودک آفتاب مهتاب 

 

 

  

 سفره هفت سین مهمانسرای ولایت ۱ 

 

دانشگاه علوم پزشکی شیراز  

بهترین مهمانسرای از مجموعه مهمانسراهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی (به نظر من)

 

 

خونه جدید دایی مهدی (یزد)

 

از بالا سمت چپ 

پوریا- فیروزه 

 

از پایین سمت چپ  

یاسین - پارسا 

 

  

 

از اونجاییکه تمام مدت عید پای چپم می لینگید و مامانی یه آب خوش  از گلوش پایین نرفت 

 

مامان جون برام ختم صلوات نذر کرده بود که یه روز قبلش که رفته بود سفره اش رو بگیره من دور از چشم همه خودم افتتاح کردم  (خونه مامان جون- یزد)

 

 

 

 

از ترکیب رنگهای لباسام توی این عکس خیلی خیلی خوشم میاد (خونه مامان جون- یزد)

 

همه اش میگفتم 

 

نگاه چقدر خوشکله 

 

 

 

من  و مامانی پشت دوربین در خانه بازی دردونه - عکس ۱

 

 

 

من و مامانی پشت دوربین در خانه بازی دردونه - عکس ۲

 

 

 

یه نمونه از نقاشیهای من 

 

قطار و ریلش 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
aram سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:09

اسم خدا را به 12 نفر که خیلی دوستشان داری بفرست
مطمئن باش هفته خوبی برات میشه خدا خواسته تو را در این هفته برآورده میکنه

یا الله *یا کریم * یا اول یا آخر* یا مجیب* یا رحمن* یا سبحان* یا قادر* یا جمیل* یا سلطان*یا عالم* یا رازق* یا قاضی الحاجات*

قبل از حذف امتحان کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد