روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

ادامه عکسهای مسافرت

 

من در هتل پوریا / بندر انزلی/ 

 با اسباب بازی بسیار جالب و جدیدم. که هم توپ داره و هم بلزه و هم با چکش میشه زد روش و هی صداشو در آورد و  اعصابها که له می شوند !!! 

  

 

در حرم مطهر حضرت معصومه 

 

و من که انرژیم ۱۸۰ برابر شده بود 

 

تمام صحن رو چهار دست و پا رفتم 

 

بابایی هم بنده خدا ساپورت میکرد 

  

 

گفتم که بابایی ساپورت میکرد 

 

اون دختر کوچولوه هم دوست جون موقتیه 

 

  

باز هم حرم حضرت معصومه 

 

آن مرد ایستاده به نماز با پیژامه  

 

کسی نیست جز پدر یاسین خان  

 

توی عکس بالایی بابایی نشسته در حال نماز رو مشاهده می فرمایین

 

!!!! 

 

 

 تو رو خدا می بینید این مامانی رو 

 

بجای اینکه بیاد منو در بیاره داره عکس میگیره 

 

من افتادم اونجا و کلی گریه کردم، اونوقت خانم وایساده میخنده !!  

(البته بعدش خندیدم که عکس گرفتیم)

 

والا 

 

مامانم مامانای قدیم 

 

 

 

علاقه شدید و بی حد و حصر من به فرمون ماشین 

 

مخصوصا وقتی راننده نداشته باشه 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
جیگرطلایی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 http://arianmehr2008.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوبید شما
یاسین قشنگه حالش خوبه؟
به به ! خوش بحالتون که رفتید مسافرت واینقدر بهتون خوش گذشته
عکسا هم عالی بودند
در مورد آپلود هم که گفته بودید من یه مدت توی همین سایت 98آپلود میکردم اما بعد از مدتی پشتیبانی نمیکرد وعکسا نشون داده نمیشد اما الان عضو پرشین گیگ شدم اینبار اشتباه کرده بجای پرشین گیگ توی یه سایت دیگه آپلود کردم اینجوری شد دوباره مجبور شدم آپلود کنم البته چندتاش رو که از سی دی کپی کرده بودم توی کامپیوتر بقیش رو حوصله نداشتم دوباره از سی دی در بیارم

یاسین خوشگله رو ببوسید از طرف من (بوس)(گل)

ثریا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:38

سلام عزیزم . ممنون که اومدی پیشم . اسم کوچولوتون یاسینه ؟ اسم قشنگیه . یاسین هم خوشکله انگار خیلی شیطونه ها ! خدا براتون نگهش داره . راستی زیارت هم قبول . خیلی دوس داشتم نی نی تو ببینم که دیدم ممنونم .

افشین یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:30 http://rooidad1.blogfa.com

-
[گل] درود دوست گر ام :

بروزم با :

قابل توجهه خانوم های ایرانی -----

[گل] -------- 15 راه برای خوش هیکل شدن ------- [گل]

اگر انجام بدهید معجزه میکنه --


[گل] ** خداوند نگهدار ایران باد ** [گل] سر بزن [بدرود]
-

آرش قند عسل سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:33 http://www.arash881216.persianblog.ir

سلام
همیشه به سفر
الهی بگردم دور یاسین خان
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
موفق باشید

جیگرطلایی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 http://arianmehr2008.blogfa.com/

سلام مامان یاسین خوشگله
اون که گفتید همش لطف شماست عزیزم(بوس)

جیگرطلایی چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:35 http://arianmehr2008.blogfa.com/

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم

مامان دیبا و نیکا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 http://www.maman-baba-nini.persianblog.ir

به به به چه آقا یاسین ناز و خوشگلی
مرسی که به ما هم سر زدین....ما متولد 6/7/88 هستیم...تقریبا همسنیم
میگما چه خبر از فرمول1؟!!!!آقای راننده؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد