روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

عکسهای من از شهریور 90 تا دی ماه 90

سلام 

بالاخره بعد از مدتها مامانم رسید و عکسهام رو گذاشت اینجا 

 

من در مهد کودکم (مهد آفتاب مهتاب ) که عالی ترین مهد ایه که تا به حال دیدم 

 

اینم روز اولیه که با مامانی رفته بودیم تا با خاله مریم آشنا بشیم 

  بازم من و دوستام توی مهد کودک 

 

سمت راستی منم، بعدیش میثاقه اون یکی رو یادم نیست اسمشو 

من در استخر توپ سرزمین سحر آمیز (سیتی سنتر مهزیار)

 

 اواسط مهر ماه بود که رفتیم مشهد. دیدن مامان بزرگ و بابابزرگ. اینم عکسی از من و هواپیمایی که قراره ما رو برسونه. پروازش قرار بود شب انجام بشه ولی کنسل شد و افتاد فردا صبحش. و از اونجاییکه ما صبح زود اومدیم فرودگاه و من خواب بودم، هنوز با لباس تو خونه ایی دیده می شم 

 

 من و بابایی توی حرم مطهر امام رضا (ع) که برای اولین بار بود میرفتم 

 

ما برای تولد امام رضا مشهد بودیم برای همین همه جا چراغانی و قشنگ بود 

 

 

  

من و بابایی در طرقبه که واقعا سر سبز و زیبا بود 

 

و از زیبایی رستورانهای ورودی شهر هرچی بگم کمه 

 

 

 من و هواپیما :در مسیر برگشت که بدون هیچ تاخیری اومدیم و جامون هم خیلی خوب بود. یعنی هیچ کی جلومون نبود و یه تلویزیون گنده هم جلومون بود که من خیلی نگاه کردم. و مدام هم از این ور به اون ور می رفتم و به مهموندارا کمک می کردم. از اونجاییکه من تازه ۲ سالم شده بود گفتن باید هزینه بلیط رو حساب کنین و این شد که من یه صندلی جداگانه داشتم. ولی همه اش میخواستن این یه ذره جا رو هم ازم بگیرن. چند بار کارت پروازم رو چک کردن ولی من محکم سرجام نشسته بودم و شیر رو توی دهنم توپی می کردم. اینجوری 

 

 

 

عکسهای نمایشگاه انسان، حیوان و طبیعت 

 

 

من و نمایشگاه ماشین 

  

 

عکسهای شیراز 

 

مجمتع پولاد کف (سپیدان) پیست اسکی، تله کابین و ... 

 

 

من و مامانی در نزدیکی پولاد کف 

 

 

جاده دیدنی مجتمع پولاد کف 

 

 

من و بابایی در پارک مهمانسرای شیراز 

 

 

بدون شرح 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترک یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:09 http://dokhtarak2012.blogfa.com

سلااااااااام
چه نانازییییییییی

من و پسرم آرین چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 http://ariankoochooloo.blogfa.com/

عکسهاتون خیلی قشنگ بود عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد