روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

عکسهای مسافرت

سلام سلام 

 

ما رفته بودیم یزد 

 

و در ادامه عکسها رو میذارم 

 

 

 

من در روروئک    

 

 

داش داش  

 

داش داش 

 

داش داش داشم من !!!!!!!!! (با آّهنگ بخونین) 

 

من بهمراه دایی مهدی   

 

 

بازم داش داشم من 

 

 

 

عکس دسته جمعی در منزل دایی مهدی در یزد

 

ببخشید زیاد خوب نیفتاده  (موبایل مامانیه دیگه)

 

ولی خاطره انگیزه 

 

ایده این عکس از دایی محسن می باشد 

 

جالبه که همه مون قرمز پوشیدیم 

 

و زمینه قالی هم قرمزه  

 

از بالا: فیروزه/ پوریا/ من و پارسا

 

 

 

نمیدونم چرا وقتی فکر می کنم دهنم اینطوری میشه ؟!!!!!! 

 

 

 

 

 

من در حالیکه روی تخت کنار دریا خوابم برده 

 

و چه خوابی رفتم 

 

مامانی همه اش به بابایی میگفت چه حس خوبی دارم و اینا و لاو وو وووو 

 

بابایی در حال شنا بود و مامانی تماشا  

 

(این عکس هیچ نوع روتوش یا دستکاری نداره)

 

 

 

  

 

اینم دوست کوچولوم آریان  

 

پسر خاله مموش و عمو آیت

 

 

خب بقیه عکسهام رو بعدا میذارم

نظرات 4 + ارسال نظر
شارژ 1800 تومانی ایرانسل شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 http://www.havash.ir

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
می خواین شارژ 2000 تومانی رو با قیمت 1800 تهیه کنید ؟؟؟
باورتون می شه تنها 1800 تومان
کلیه کارت های عضو شتاب هم پذیرفته میشه
منتظر شما هستیم

نازنین مامان امیرعلی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:16 http://www.khoshgele-delam.blogfa.com

سلام عزیزم
سفر بخیر
انشاالله همیشه شاد و خوش و به گردش باشین
یاسین گلمو ببوس

جیگرطلایی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:51 http://arianmehr2008.blogfa.com/

........* ........* ........*
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام *
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز *
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........*
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬♥´¨)
........* ........* ........*

جیگرطلایی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:54 http://arianmehr2008.blogfa.com/

سلام خوبید
به به !
چه عکسای خوشگلی معلومه حسابی بهتون خوش گذشته
خوش بحالتون
یاسین قشنگه رو از طرف ما ببوسید (بوس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد