روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

یاسین و پسر دایی و . . .

من و پسر دایی گلم پارسا ( من حدودا ۵ ماهمه) تو ی بغل بابایی  

 

سمت راستی منم ها 

 

این پسر دایی خان از من 11 ماه بزرگتره ولی از نظر اندازه شما خودتون قضاوت کنین !!! 

 

(چیکار کنم با این تپلی بودنم؟ فکر کنم شیر مامانی مشکل داره. احتمالا کره اش زیاده !!)

 

اون آقا خوشکله هم که توی back ground هست "دایی محسن" بنده می باشد 

 

 

من در منزل  (بدون شرح اضافه)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آموزشکده خوارزمی یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:07 http://www.amoozeshkade.com

.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

پرهام یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:34

به به
در حال بال بال زدنه
چیشاشو نیگا
بخورمت
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد