روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

روزهای یاسین

تقدیم به پسر گلم یاسین. از طرف مامان زیبا

یاسین در ۳ ماهگی

 

 یاسین خان و خاله هودا ! (مامان شایان و همسر عمو شهرام و دوست مامانی) 

اینجا من تقریبا ۳ ماهمه  

  

 

 

معرفی می کنم از سمت راست 

بابایی نمکی/ مامانی کپلی/ خاله هودا و شایان 

بازم معرفی می کنم 

پشت دوربین: عمو شهرام 

 

  

 

یکی از زیبا ترین عکسهای من و بابایی 

 

عمو شهرام قرار بود برای تحویل این عکس با بابایی معامله کنن. ولی بعدا به توافق رسیدن که اهدایی باشه  

 

 

 

فعلا برم  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

پرهام یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58

به به
به به
چه عکسای خوشگلی از جیگر بابا
مرسی دستت درد نکنه

رضوان سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:23

چه نی نی خوشگلی داری شبیه باباشه

صابر چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 http://lalaey.blogsky.com

سلام دوست خوبم
از من به شما نصیحت
قرار دادن عکس خونواده تو وبلاگتون کار مناسبی نیست
راستی وبلاگ من برای کوچولوهست یه سری بهش بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد